Search

Content

3. 2. 2015

10 myšlenek po probuzení

Protože rána jsou zlý, krutý a zákeřný.




1) Kde jsem? Kdo jsem? Proč necítím nohy?!

2) Třeba není ráno...třeba je ještě noc...třeba.

3) V Británii maj školu od devíti, to jen já se tady musim v šest ráno plazit do koupelny. Fakt hnus a pravěk tohlecto.

4) Co kdybych prostě spala dál? A dělala, že jsem mrtvá, než všichni opustěj dům?

5) Nebolí mě trochu v krku? Nemám teplotu? Jo, určitě mám. Určitě...chrr.

6) Kdybych tak mohla bejt třeba kočka. To bych se mohla celej den válet. Achjo.

7) Jak může ve spaní osm hodin takhle utíct a v letadle by člověk pošel nudou? To jsou ňáký podfuky tohlecto.

8) Třeba jsem v nebi a tohle je po smrti. Rozhodně se teda cejtim trošku jako po smrti...Né, blbost, v nebi nemaj budíky.

9) Není ta neschopnost se probrat nějaká vážná nemoc? Neměla bych si přispat a pak si dojít na pohotovost? Sich je sichr...

10) Tak fajn, světlo za tři, dva, jedna-teď! Tak fajn, asi jsem oslepla. Stane se.

2 komentářů:

  1. Pobavilo. :D Dobře znám... ale což o to, plazit se v šest ráno do koupelny, když v šest už se plazím z domu na autobus... jajaj. :D
    Těším se na další články. :)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Ona?

Ona- vtipná, ironická a krutě upřímná zrzka. Víc neřekne! Všechny články jsou čistě autorské a kopírování je zapovězeno.
by ONA. Používá technologii služby Blogger.