Search

Content

3. 2. 2015

10 skvělejch maličkostí v životě

Nejsem totiž jen zlá a negativní zrzka, která všecko nesnáší. Na světě jsou i skvělý věci a nejlepší jsou ty, který bereme jako samozřejmý. Tohle je deset, který mám nejradši já!



1) Západy slunce. Možná je to klišé a jsem nechutnej romantik, ale miluju, když se sluníčko pomalu loučí a mizí tam někde za lesama. A taky červánky. Západy slunce mě prostě nabíjej energií, pozitivnem a nadějí.

2) Když se probudíte hodinku před budíkem. Protože ten pocit, když se nemusíte plazit do koupelny a malovat si na obličej člověka, ale můžete si ještě chvilku dáchnout je prostě skvělej. Ten pocit, když vám zazvoní budík  a vy máte pocit, že jste dospávali pět minut...ten už není tak skvělej.

3) Když vstanete v létě brzo a vyrazíte na trh. Sice tam těžce kazíte věkovej průměr, ale ten pocit celýho dne před váma, vůně domácí zeleniny a ovoce a hlavně...gladioly! Kolik jen chcete a přímo do ruky. Miluju trhy, vůni letního rána a oboje dohromady? Ach bože, díky za ty dary!

4) Překvapení! Nechávám se překvapovat pořád a hrozně ráda. Miluju těšení se, zvědavost a když pro mě někdo udělá i sebemenší blbost, kterou mě překvapí a prozáří den. To je prostě skvělý.

5) Meruňky. To je totiž to nejlepší, nejčinanější ovoce, který znám. Zima je těžká-né proto, že vypadám v čepici jak jelimán, né kvůli chladnu a sněhu, ale proto, že nejsou čerstvý meruňky!

6) Když dostanu kytku. Jsem totiž taky holka a taky mam srdce. Někdy.

7) Antikvariáty. Všude přepravky od banánů plný knih, vůně zatuchliny a milion pokladů v poličkách. A taky krásnej nepořádek, ztísněnej prostor...Ach, ach.

8) Sbírání vinylovejch desek. Nejsem hipster, ale vinyly miluju a nedám na ně dopustit. Protože ten pocit, když si v nedělní ráno zalezete s kafem pod peřinu a k tomu hrajou Velvet Underground z praskající desky je prostě parádní.

9) Podkrovní byty. Je něco lepšího, než střešní okna, trámy a šikmý stropy? Nejlíp vymalovaný na oranžovo? Není. Fakt né, věřte mi.

10) Letní kino. To je totiž boží věc. Letní večery jsou prostě hrozně krásný v parku na dece, s někým, koho máte fakt moc rádi a s Bobulema na plátně.

1 komentářů:

Kdo je Ona?

Ona- vtipná, ironická a krutě upřímná zrzka. Víc neřekne! Všechny články jsou čistě autorské a kopírování je zapovězeno.
by ONA. Používá technologii služby Blogger.